Media Group broni budżetu BGK

Dom mediowy Media Group wygrał wart nawet 10 mln złotych przetarg na roczną obsługę Banku Gospodarstwa Krajowego. Zakres umowy obejmuje strategiczne doradztwo mediowe oraz zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych (w tym współpracę z influencerami). Oferta Media Group była najkorzystniejsza cenowo.

– To dla nas ważne zamówienie, nie tylko ze względów finansowych, ale także pod kątem odpowiedzialnego prowadzenia biznesu. Od opracowanej przez nas strategii reklamowej i efektywnego planowania mediów będzie zależało m.in. to czy wsparcie oferowane przez BGK w ramach tarczy antykryzysowej dotrze do jak najszerszego grona odbiorców, którzy tej pomocy potrzebują – mówi Agnieszka Bogulak-Komorowska, Client Service Director w domu mediowym Media Group.

Media Group będzie odpowiedzialne za zakup mediów w telewizji, internecie, radiu, prasie, na nośnikach zewnętrznych, jak również współpracę z influencerami i blogerami. Gwarantowana wartość kontraktu (tzw. zamówienie podstawowe) wynosi 3 mln zł, jednak BGK w ramach prawa opcji może przeznaczyć na realizację zamówienia dodatkowe 7 mln zł.

W przetargu złożono w sumie 8 ofert. Propozycja Media Group okazała się bardziej konkurencyjna od ofert złożonych przez Value Media, Mastermind Media, Octopus Media, ClickAd Interactive, Fabrykę Komunikacji Społecznej, Viseum oraz Effective Media Solutions.

Media Group współpracuje z BGK nieprzerwanie od 2013 roku.

 

O Media Group:

Media Group to największy niezależny dom mediowy w Polsce. Od chwili założenia w 1995 r. wspiera klientów w budowaniu efektywnych strategii dotarcia do ich grup docelowych. Media Group tworzy zintegrowane kampanie w mediach tradycyjnych, takich jak: telewizja, radio, prasa, outdoor, kino oraz kanałach digital, między innymi: programmatic, content marketing, social media, wideo, mobile. Dom mediowy został wyróżniony Effie w 2017 i 2018 roku.